Grąžinimas ir garantinis taisymas

  1. Prekių grąžinimas:

1.1. Klientui parduotų Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.

1.2. Grąžinimo atveju, pristatymo mokestį turi mokėti Klientas. Pristatymo išlaidos nėra grąžinamos.

1.3. Pardavėjas Prekės iš Kliento priima, jeigu: prekė nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos bei nėra sugadinta Kliento, pateikiama originalioje tvarkingoje pakuotėje, grąžinama pilna Prekės komplektacija, klientas pateikia Prekės įsigijimo dokumentą.

1.4. Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.

1.5 Grąžinant prekę (-es) iš užsakymo, kurio metu buvo pasinaudota akcija (dovanojama prekė, nemokamas pristatymas ar kita), privaloma grąžinti kartu ir dovanotą prekę, jei buvo dovanojamas nemokamas pristatymas, pristatymo kąštai išskaičiuojami iš grąžinamos sumos.

1.6 Pinigai nėra grąžinami jei persigalvojote, kad jums prekės nebereikia.

1.7 Negrąžintinų prekių sąrašas

1.7.1 Pinigai negrąžinami ir prekė nekeičiama jei pirkote šias prekes:

audinius;
kiliminę grindų dangą, išskyrus kilimus ir kilimėlius;
megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius;
kūdikių drabužėlius;
pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius;
siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius;
liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius.

  1. APMOKĖJIMO TVARKA

2.1. Prekių kainos nurodytos parduotuvėje yra jau galutinės

2.2. Mokestis už transportavimą nurodomas, kai suformuojamas užsakymas, iki jo patvirtinimo.

2.3. Klientas už užsakytas prekes atsiskaito pateiktais atsiskaitymo metodais.

2.4. Pardavėjas įsipareigoja suteikti teisingą informaciją, būtiną visiškai atsiskaityti už užsisakytas prekes, tačiau neprisiima jokios atsakomybės dėl bankų nekokybiškų paslaugų ir su tuo kylančių nuostolių. Taip pat Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės kilusios dėl Kliento padarytų klaidų formuojant ir vykdant pavedimą (pvz. neteisingo sąskaitos numerio įvedimo, neteisingai pateikto užsakymo kodo ir kt.) ir su tuo kilusių nuostolių.

  1. PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS

3.1. Pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo metodo

3.2. Užsakymai priimami kasdien, tačiau vykdomi tik darbo dienomis.

  1. PREKIŲ UŽSAKYMAS

4.1. Suradę pageidaujamą prekę ir išsirinkę norimą pakuotės dydį ir skonį spauskite mygtuką „Į krepšelį“. Po paspaudimo prekė bus nusiųsta į jūsų prekių krepšelį, o jūs toliau galite rinktis prekes.

4.2. Jei šiuo metu kažkurios prekės neturime, tada prie jos rašoma „Laikinai nėra“. Tokiu atveju, jei yra galimybė, galite pasirinkti kitą pakuotę ar kitą skonį.

4.3. Prekių kiekį krepšelyje visada galite matyti dešiniajame krašte viršuje, laukelyje „Krepšelis“. Bet kuriuo momentu paspaudę ant „Krepšelis“, galėsite pasitikslinti, kokios prekės jau yra Jūsų prekių krepšelyje. Jei nusprendėte vienos ar kitos prekės nepirkti, tada paspauskite šalia esantį užrašą „Pašalinti“ ir prekė bus pašalinta iš krepšelio.

4.4. Norint padidinti tos pačios prekės skaičių stulpelyje „Kiekis“ įveskite norimą skaičių ar didinkite/mažinkite jį su atitinkamais mygtukais.

4.5. Žemiau, po prekių sąrašu, matysite kiek turėsite mokėti už pristatymą ir kokia yra galutinė užsakymo suma.

  1. PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIS

5.1. Pardavėjo užsakymo patvirtinimas, Klientui pateikus užsakymą prieš tai susipažinus ir sutikus su šiomis Taisyklėmis, yra prilyginamas pirkimo-pardavimo sutarties sudarymui. Nuo to momento, Klientas yra įpareigotas už užsakytas prekes atsiskaityti tuo metu nustatytomis kainomis ir šias prekes priimti.

5.2. Sutartis yra laikoma įvykdyta, kai Klientas atsiskaito už prekes ir jas gauna.

5.3. Šios sutarties neatskiriama dalimi laikomas priedas, t.y. patvirtintas užsakymas, kurį gauna Klientas elektroniniu paštu, su jame nurodyta informacija.

5.4. Sutartis yra nutraukiama, kai užsakymas yra atšaukiamas vienos iš sutarties šalių arba kai Kliento pagrįstas reikalavimas grąžinti visus (dalį) už prekę sumokėtus pinigus, keisti prekę į tokią pat tinkamos kokybės prekę, per protingą laiką pašalinti prekės trūkumus arba atlyginti trūkumų pašalinimo išlaidas, jei pašalino pats ar trečiųjų asmenų padedamas, yra patenkinamas.

5.5. Kaskart pateikiant užsakymą sudaroma nauja pirkimo-pardavimo sutartis.